فروش محصولات توری پنجره upvc ویستابست

فروش محصولات توری پنجره upvc ویستابست, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش محصولات توری پنجره upvc ویستابست

بهرام پروهان

پنجره یو پی وی سی ویستابست یکی از پرفروش ترین پنجره های دوجداره upvc درایران و جهان می باشد,امروزه با فروش محصولات توری پنجره upvc ویستابست عایق بندی این پنجره ها را برای جلوگیری از گردوغباروالاینده ها دو چندان کرده است.
برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره های خود را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم، اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. در این مواقع توری پلیسه توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. فروش محصولات توری پنجره upvc ویستابست علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است.توری پلیسه پنجره یو پی وی سی با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند. فروش محصولات توری پنجره upvc ویستابست توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.
دو نوع توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.
توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.
فرایند تولید پروفیل های محصولات پنجره دوجداره ویستابست منطبق با الزامات استاندارد RAL آلمان ( ۱/۷۱۶ RAL GZ ) و استاندارد ۱۲۶۰۸ BSEN اتحادیه روز اروپا می باشد و این فرایند در مقاطع مشخص توسط موسسه SKZ آلمان که یکی از بزرگترین موسسات ممیزی کیفیت دنیا می باشد مورد آزمایش قرار می گیرد. ترکیب مواد استفاده شده در ساخت پروفیل یو پی وی سی در محصولات پنجره دوجداره ویستابست با توجه به سخت ترین شرایط آب و هوایی منطقه جغرافیایی کشور ایران در نظر گرفته شده و توسط آزمایشگاه های پیشرفته و شرکتهای با تجربه اروپایی مورد آزمون و آزمایش و تایید قرار گرفته است. لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت است و تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت درب و پنجره دوجداره ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد.
فروش محصولات توری پنجره upvc ویستابست
مواد اولیه و پروفیل تولید شده، در لابراتوار مجهز محصولات پنجره دوجداره ویستابست مورد کنترل قرار می گیرند. بعلاوه این تولید کننده مفتخر به دریافت چندین گواهینامه کیفیت از موسسات بین المللی می باشد. لازم به ذکر است که محصولات پنجره دوجداره ویستابست موفق به اخذ ISO 14001 و ISO 9001 و OHSAS 18001 و همچنین گواهینامه شرکت گراینر مبنی بر آموزش فنی مراحل تولید و همچنین تست کنترل کیفی پروفیل طبق استاندارد GZ716.1 رال گردیده است. محصولات پنجره دوجداره ویستابست مي تواند يک انتخاب مناسب براي جلوگيري از ورود سر و صدا به داخل ساختمان باشد ولي نکته مهم ترکيب (پروفيل) محصولات پنجره دوجداره ویستابست با شيشه مناسب مي باشد که با توجه به موقعيت ساختمان و سر و صداي اطراف مي بايست نوع شيشه انتخاب شود.
فروش محصولات توری پنجره upvc ویستابست و پروفیل های فولادی تقویت کننده
یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت محصولات پنجره دوجداره ویستابست، پروفیل فولادی تقویت کننده (رین فورسمنت) گالوانیزه شده است که درون حفره داخلی پروفیل های یو پی وی سی نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده به شرح زیر می باشد :
استحکام و قدرت بخشیدن به ساختار درب و پنجره یو پی وی سی
جلوگیری از تغییر حالت پروفیل های یو پی وی سی در اثر مرور زمان و عوامل محیطی
ایجاد هماهنگی و سازگاری بیشتر بین اجزای تشکیل دهنده درب و پنجره یو پی وی سی به عنوان یک مجموعه واحد برای عملکرد بهتر .
فروش محصولات توری پنجره upvc ویستابست وپروفیل میانی ثابت
ارتفاع دیواره خارجی این نوع پروفیل یو پی وی سی محصولات پنجره دوجداره ویستابست ۵ کاناله ۸۴ میلیمتر و ۴۴ میلیمتر نیز ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل upvc میباشد. پروفیل میانی ثابت پنجره دو جداره یو پی وی سی ویستابست ۳ کاناله دارای عرض ۷۰میلیمترمیباشد و ضخامت شیشه خور آن ۲۰ میلیمتر است.ارتفاع محل استقرار گالوانیزه پروفیل upvc ویستابست ۵ کاناله ۲۲میلیمتر و عرض آن ۳۶ میلیمتر است

توری پنجره


روش محاسبه قیمت درب و پنجره و فروش محصولات توری پنجره upvc ویستابست
پنجره ای با یک متر ارتفاع و یک متر عرض دو لت و یک بازشو دارای چهار متر پروفیل قاب سه متر پروفیل بازشو و یک متر پروفیل میانی جمعا ۸ متر در متراژ طول پروفبل های مصرفی این پنجره میباشند که به آن یک دست یراق آلات ، ۰/۸ متر مربع شیشه دوجداره و معادل ۲۰ درصد هزینه های نصب ، مواد مصرفی نصب ، و حمل و نقل نیز در نظر گرفته میشود.
خصوصیات فروش محصولات توری پنجره upvc ویستابست:
• ظریف ، شکیل و زیبا
• استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی
• دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید
• غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی
• مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی
• غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی ۸۰+ تا ۴۰- درجه سانتیگراد
• خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده
• قابلیت شست و شو و کاملا بهداشتی
• عایق صوتی تا ۷۰% با استفاده از شیشه های دوجداره
• جلوگیری از اتلاف انرژیهای سرمایشی و گرمایشی ساختمان تا ۴۵%
پنجره ويستابست با پروفيل ۳ چمبر و شيشه هاي دو جداره مي تواند تا ۴۵ درصد از اتلاف انرژي و هزينه هاي سرمايشي و گرمايشي بکاهد. در صورت استفاده از پنجره ويستابست با پروفيل ۵ چمبر و شيشه سه جداره حداقل تا ۶۰ درصد از اتلاف انرژي کاسته مي شود.
نکته: پنجره با پروفيل ۵ چمبر ويستابست مناسب براي مناطق سردسير و گرمسير


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: